مردان خدا ایستاده می میرند

مردان خدا ایستاده می میرند

شرکت توسعه پلیمرهای خاورمیانه با سابقه طولانی و بر پایه تحقیق و توسعه شکل گرفته است. فعالیت‌های این شرکت بطور کلی در تولید مواد شیمیایی، ساخت محصولات پلیمری و رزینی متمرکز میباشد.

واحد تحقیق و توسعه با تمرکز اصلی بر بازیافت مواد پلیمری (بخصوص ضایعات پت ، لاستیکهای مستعمل و پلی استرها)، استفاده از منابع تجدیدپذیر (محصولات سبز و بیوپلیمرها)، فن‌آوریهای نوین و ساخت و بهینه‌سازی تجهیزات فرایندی آن‌ها در حوزه صنعت پلی‌یورتان فعالیت زیادی دارد. سنتز سایر رزین‌ها، رزین‌های تیلر مید، تولید محصولات پلیمری و مهندسی معکوس فرآورده‌های پلیمری از سایر فعالیتهای این شرکت می باشد.

محصولات و خدمات این شرکت عبارتند از:
کفپوش های پلی یورتانی ورزشی(داخل سالن، تنیس و دو میدانی)
کفپوش های پارکینگی، صنعتی و دکوراتیو (برپایه پلی یورتان یا اپوکسی)
کفپوشهای دکوراتیو سنگ کوارتز ( کوارتز فلور)
کفپوشهای سنگی یکپارچه (ترازو)
عایقهای رطوبتی با پایه پلی یورتان
انواع چسبها، درزگیرها و سیلانت‌ها
سایر محصولات تخصصی پلیمری

از جمله خدمات مهم این شرکت، مشاوره فنی مهندسی به شرکت‌های مشاور، پیمانکاران و طراحان جهت انتخاب و استفاده از‌ بهترین مواد و محصولات میباشد.

پیوندها
بایگانی

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.