مردان خدا ایستاده می میرند

مردان خدا ایستاده می میرند

شرکت توسعه پلیمرهای خاورمیانه با سابقه طولانی و بر پایه تحقیق و توسعه شکل گرفته است. فعالیت‌های این شرکت بطور کلی در تولید مواد شیمیایی، ساخت محصولات پلیمری و رزینی متمرکز میباشد.

واحد تحقیق و توسعه با تمرکز اصلی بر بازیافت مواد پلیمری (بخصوص ضایعات پت ، لاستیکهای مستعمل و پلی استرها)، استفاده از منابع تجدیدپذیر (محصولات سبز و بیوپلیمرها)، فن‌آوریهای نوین و ساخت و بهینه‌سازی تجهیزات فرایندی آن‌ها در حوزه صنعت پلی‌یورتان فعالیت زیادی دارد. سنتز سایر رزین‌ها، رزین‌های تیلر مید، تولید محصولات پلیمری و مهندسی معکوس فرآورده‌های پلیمری از سایر فعالیتهای این شرکت می باشد.

محصولات و خدمات این شرکت عبارتند از:
کفپوش های پلی یورتانی ورزشی(داخل سالن، تنیس و دو میدانی)
کفپوش های پارکینگی، صنعتی و دکوراتیو (برپایه پلی یورتان یا اپوکسی)
کفپوشهای دکوراتیو سنگ کوارتز ( کوارتز فلور)
کفپوشهای سنگی یکپارچه (ترازو)
عایقهای رطوبتی با پایه پلی یورتان
انواع چسبها، درزگیرها و سیلانت‌ها
سایر محصولات تخصصی پلیمری

از جمله خدمات مهم این شرکت، مشاوره فنی مهندسی به شرکت‌های مشاور، پیمانکاران و طراحان جهت انتخاب و استفاده از‌ بهترین مواد و محصولات میباشد.

پیوندها
بایگانی

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.

اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.

فهرست سایر خدمات و محصولات شرکت بیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...